Gebruiker overnemen
Glenn Vanhaeren avatar
Geschreven door Glenn Vanhaeren
Meer dan een week geleden bijgewerkt


Als je een actie wil uitvoeren in de naam van een ander contact, kan de administrator een gebruiker overnemen. Op deze manier kan je steeds de situatie van een bepaald contact bekijken.

Contact overnemen

Om een contact over te nemen, volg je de volgende stappen:

1. Klik op de rode knop 'Beheer'.

2. Klik op 'CRM' in de menubalk en daarna op 'Contacten'. 


3. Zoek het contact die je wil overnemen.

4. Klik op 'Acties' naast de naam van de gebruiker en kies voor 'Overnemen'.


Op het moment dat het profiel is overgenomen, verschijnt er een rode balk bovenaan.

Wanneer je als administrator een profiel overgenomen hebt, kan je alle acties uitvoeren in naam van de gebruiker, zoals de gebruiker zelf zou kunnen doen. Welke acties een gebruiker kan uitvoeren, hangt af van welke rechten toegekend werden. Voorbeeld: wanneer een gebruiker het recht heeft om foto’s te beheren, kan je als beheerder in zijn naam een fotoalbum aanmaken.

Overnemen stopzetten

Om een profielovername stop te zetten, druk je op 'Terugkeren' bovenaan in de rode balk.

Indien deze rode balk niet zichtbaar is, is er geen profiel overgenomen.
Opmerking: Terugkeren door gebruik te maken van de pijltjes in je internetbrowser zal geen effect hebben.

Opmerking: Je kan ook uitloggen als het overgenomen contact om daarna terug in te loggen met je eigen account.

Was dit een antwoord op uw vraag?