Welkom bij Peepl!
Om vlot te kunnen starten, hebben we een gids voor je opgesteld. Deze gids zal je stap voor stap uitleg geven en helpen bij de opstart.
In dit artikel vatten we kort samen hoe de opstart eruit zal zien en welke stappen er zijn. Veel succes!
PEEPL CONFIGUREREN
Stap 1: Stel administrator(en) aan
Administratoren zijn hoofdverantwoordelijken van je Peepl-account. Zij hebben toegang tot alle functionaliteit binnen jullie account en stomen het ook klaar voor gebruik.
Stap 2: Opzetten van je Peepl account
Als tweede stap ga je de algemene gegevens van de organisatie gaan instellen. Dit zijn bijvoorbeeld het logo, de naam, het telefoonnummer, ...
Stap 3: Groepen- en functiestructuur instellen (CRM)
Daarna dien je de structuur van je vereniging over te brengen in Peepl. Dit doe je aan de hand van groepen en functies. Op deze manier worden alle contacten gegroepeerd en gesorteerd en wordt alles overzichtelijk bewaard.
Stap 4: Contacten / organisaties importeren
Eénmaal je Peepl hebt ingesteld, ben je klaar om je contacten te importeren.
We voorzien hiervoor een eenvoudig manier om ze te importeren via een excel-bestand.
Stap 5: Toegangbeheer instellen
Je hoeft uiteraard niet alles alleen doen. Je kan gemakkelijk rechten toekennen zodat een gebruiker een beperkt deel (module) van Peepl kan beheren.
PEEPL OPSTARTEN
Stap 1: Activiteiten aanmaken
Als alles correct is ingesteld en de contacten zijn ingeladen, kan je overgaan tot het toevoegen van inhoud. Hierbij kan je bijvoorbeeld activiteiten gaan aanmaken en hiervoor ook contacten uitnodigen.
Stap 2: Go live
Klaar? Dan kunnen contacten uitgenodigd worden om in te loggen op het account. Op deze manier kunnen ze bijvoorbeeld de activiteiten gaan raadplegen en inschrijven.
Hulp nodig?
Peepl staat klaar om je opstart zo vlot mogelijk te ondersteunen. We helpen je graag verder via:
Chat-support
Opleidingen / Webinars (Vraag je opleiding aan via support@peepl.io)
E-mail-support: support@peepl.be