Voorkeuren wijzigen
Voorkeuren zijn de algemene instellingen van je Peepl-account. Deze instellingen bewaren de algemene contactgegevens, logo, veiligheidsinstellingen ...
Om deze voorkeuren te wijzigen of in te stellen, volg je de volgende stappen:
1. Klik op de rode knop 'Beheer'.
2. Klik op 'Instellingen' in de menubalk.
3. Klik op 'Voorkeuren'.
4. Wijzig de voorkeuren en klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren.
Logo & sociale media
Het logo verschijnt niet alleen Peepl maar ook op mailings, uitnodigingen, kostennota's,... Daarom is het belangrijk dat het logo correct is ingesteld.
Het logo stel je in door de voorkeuren te wijzigen. Hiervoor volg je bovenstaande stappen ( Stap 1 tot 3). Daarna volg je onderstaande stappen.
Klik op 'Bestand kiezen' en kies het bestand op je computer.
Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren.
Achtergrondafbeelding van de loginpagina
De loginpagina bevat enkele standaard achtergrondafbeeldingen. Je kan deze vervangen met je eigen achtergrond.
Klik op 'Bestand kiezen' naast 'Achtergrondafbeelding loginpagina' en kies het bestand op je computer.
Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren.
Contactgegevens instellen
De contactgegevens verschijnen zowel op het ledenportaal als in de footer & contactpagina van de (optionele) websitemodule.
Weergavenaam 'ledenlijst' bewerken
Soms is de term Leden of Ledenlijst niet van toepassing op je vereniging. Daarom kan je bij deze term wijzigen in een aantal termen zoals Contacten, Team, Gebruikers, Medewerkers...
Peepl (niet) weergeven op centrale inlogpagina en app
Om in te loggen, kan je rechtstreeks surfen naar de URL van je Peepl-account (.peepl.be) OF je kan verenigingen zoeken via de centrale inlogpagina (https://login.peepl.io). Indien je niet wil dat je account gevonden kan worden via deze pagina, dan kan je ervoor kiezen om niet weergegeven te worden in de keuzelijst. Hetzelde geldt voor de app.
Plaats de schakelaar Weergeven op centrale inlogpagina en app op Nee indien deze account niet gevonden mag worden via de centrale inlogpagina.
Beveiliging - automatisch uitloggen
Stel de geldigheidsperiode in van een inlogsessie. Als deze periode verstreken is, zal een gebruiker opnieuw moeten inloggen. Deze periode kan je zelf instellen en eventueel verschillend maken tussen gewone gebruikers en beheerders.
Voorbeeld: Op bovenstaande afbeelding zie je dat beheerders automatisch uitgelogd worden na 2 uur. Leden moeten opnieuw inloggen na 2 dagen.