Het kan gebeuren dat een contact een bepaalde e-mail niet ontvangt ook al verstuurde je een e-mail naar hem. Dit kan omdat er geen of een foutief e-mailadres ingegeven werd op het profiel. Daarnaast is het ook mogelijk dat de e-mail onleverbaar is door bijvoorbeeld een foutief e-mailadres of een volle mailbox.
Om een overzicht te krijgen van de e-mails die vanuit Peepl verzonden werden en onleverbaar zijn, volg je deze stappen:
1. Klik op de rode knop 'Beheer'.
2. Klik op 'Instellingen' in de menubalk.
3. Klik op 'Communicatie' in de linkerkolom en daarna op 'Bounces'.
4. Bekijk alle e-mails die niet ontvangen zijn.
Opmerking: Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor de e-mail niet werd ontvangen. Het e-mailadres kan bijvoorbeeld verkeerd zijn, de mailbox is vol,...
Tip: Maak de lijst leeg door alle bounces te selecteren en te kiezen voor 'Verwijderen' bij de 'Acties' bovenaan. Je kan ook elke bounce afzonderlijk verwijderen door 'Verwijderen' te kiezen bij de 'Acties' van de bounce.