Kijk eerst na of een aankondiging wel het type activiteit is dat je wil gebruiken. Hier vind je een overzicht van alle types met voorbeelden.
Om een aankondiging aan te maken, volg je deze stappen:
Klik op Beheer in de navigatiebalk.
Klik op Activiteiten in het linkermenu.
3. Klik rechts op Activiteit toevoegen.
4. Kies voor Aankondiging.
5. Vul de gevraagde informatie in.
Opmerking: gegevens met een * zijn verplicht.
Praktisch:
Vul de algemene gegevens in van de activiteit. Je kan eventueel een einddatum kiezen en/of een uitnodigingsmail versturen op een datum naar keuze.
Wil je de activiteit delen op de website (indien je deze module hebt), plaats dan de schakelaar Zichtbaar op de website op Ja en vul eventueel een afwijkende beschrijving in.
Wil je reacties inschakelen voor deze activiteit, plaats dan de schakelaar op Ja.
Bij het aanmaken of beheren van een activiteit, kan je ervoor kiezen om het beheer van deze activiteit te beperken. Dit wil zeggen dat enkel de administratoren en geselecteerde beheerders toegang krijgen tot de beheerpagina en bijhorende verslagen.
Uitgenodigden:
Kies de contacten die uitgenodigd moeten worden. Deze uitgenodigden zullen de activiteit in hun agenda zien staan. Dit is ook van toepassing als er geen uitnodigingsmail verstuurd wordt!