Deelnemers toevoegen
Als beheerder kan je heel gemakkelijk een deelnemer toevoegen aan een inschrijving zonder dat je het profiel van die persoon moet overnemen. Volg daarvoor deze stappen:
1. Klik op de rode knop 'Beheer'.
2. Klik op 'Inschrijvingen' in het menu links.
3. Kies voor 'Beheren' bij de 'Acties' van de inschrijving.
4. Klik op 'Inschrijvingen' in de rechterkolom.
5. Klik op 'inschrijving toevoegen'.
6. Geef de naam in van de gebruiker en selecteer het correcte tarief (indien van toepassing). Schrijf indien gewenst een opmerking bij de inschrijving en kies of je de ingeschreven gebruiker wilt inlichten over de inschrijving. Daarna klik je op de rode knop 'inschrijven'.
Deelnemerslijst exporteren
Om een deelnemerslijst te exporteren van een bepaalde inschrijving, volg je de volgende stappen:
Opgelet: Hier gaat het om de deelnemerslijst van de inschrijving en niet om de aanwezigheidslijst van een sessie.
1. Klik op de rode knop 'Beheer'.
2. Klik op 'Inschrijvingen' in het menu links.
3. Kies voor 'Beheren' bij de 'Acties' van de inschrijving.
4. Klik op 'Inschrijvingen' in de rechterkolom.
5. Klik op de Excel-knop onderaan om de deelnemerslijst de exporteren.